2013年10月2日 星期三

Aurora 十月雙重優惠

十月雙重優惠

第一重 Dermaceutic Milk Peel 奶滑果酸換膚 
(優惠價 $400)

夏天就黎完啦,同陽光玩左咁耐遊戲,皮膚曬黑左,暗啞左,想重拾又白又滑既靚皮膚?! 想著背心短褲仔短裙仔,但又怕毛茸茸!?
唔洗怕! Aurora 推出既十月雙重優惠,一定幫到貪靚既你地!~

優惠一- Milk Peel 奶滑果酸換膚 (優惠價 $400)
皮膚變黑左變左黑美人唔洗怕,黎Aurora做個Dermaceutic Milk Peel(奶滑果酸換膚就一Take 過變返白啦!
Milk Peel可以有效減淡幼紋、增加皮膚水份及收細毛孔,從而令你的肌膚回復彈性緊緻,水潤透白。
而家開始至10/31都可以優惠價$400做一次架,幫你變番又白又滑!!

要享用以上優惠好簡單只要去Like Aurora Facebook 專頁後,打黎Aurora預約,黎到既時候出示俾我地睇就可以架啦!! Facebook睇到優惠既你地一定已經Like左我地啦,咁就麻煩你地推薦埋俾你既朋友,等多d人知道我地既優惠喇! ^^


 (優惠價 $400)
致電及預約電話: 3905 1660
歡迎來臨Aurora免費咨詢

Like Aurora Facebook專頁咁就可以隨時隨地知道我地既新動向,我地會不時UPDATE 新既優惠俾大家啦~~  =)



沒有留言:

張貼留言