2014年3月1日 星期六

Aurora 有事向大家宣佈: 
早前我地推出一個活動:如果由阿婷去做矽針就可以送一支安瓶再加一包CO2 mask或一塊蠶絲面膜俾大家。
我地好多謝大家咁支持阿婷, 我地翻查記錄, 直到228日阿已經完成左529個矽針, 儲累積到足夠既經驗, 佢亦都通過我地既終極考試,最後以高分pass!!! 恭喜恭喜 =
所以由31日開始, 我地會停送贈品, 呢個舉動係比阿婷一個肯定, 令佢知道大家就算冇贈品大家都一樣會好支持阿婷既! 相信大家都會支持佢架~係咪  ^o^

除左矽針,經過長時間的訓練,阿婷經已可以好得心應手咁操作Aurora入面其他所有Treatment架啦, Laser, amts, peel 等等, 黎緊希望大家繼續支持佢, 等佢可以成為一個更全能既美容師去為大家服務啦!!

查詢及預約3905 1660

沒有留言:

張貼留言